Yoga … για επίπεδη κοιλιά !!!

Δυνατοί & γραμμωμένοι κοιλιακοί ... με Yoga ! Και όμως γίνεται ! Όσο και αν θεωρούμε πως για να αποκτήσουμε τα αψεγάδιαστα σώματα των διάσημων σταρ χρειάζεται να λιώσουμε στον ιδρώτα επάνω σε κάποιο όργανο γυμναστικής ή να αφήσουμε την “τελευταία μας πνοή” σε ένα στρώμα κάνοντας ατελείωτους κοιλιακούς ... η αλήθεια είναι τελείως διαφορετική. Σίγουρα βέβαια απαιτείται κάποια προσπάθεια και πειθαρχία για να αποκτήσουμε τους τέλεια γραμμωμένους κοιλιακούς και ένα καλοσχηματισμένο σώμα, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα πρέπει να “πεθάνουμε προσπαθώντας. (!!!) : Η Yoga δίνει τη λύση με μια σειρά ασκήσεων που επικεντρώνονται μάλιστα στην σωστή και άποτελεσματική εκγύμναση των κοιλιακών μυών και μάλιστα χωρίς να απαιτείται να εφαρμόσουμε ατελείωτα σετ κοιλιακών !

Οι asanas που σας προτείνουμε είναι ειδικά μελετημένες και αποδεδειγμένα βοηθούν :

  • στην εκγύμναση των κοιλιακών μυών
  • στην γράμμωση στην περιοχή της κοιλιάς
  • στο κάψιμο λίπους από την περιοχή της κοιλιάς
  • στην απομάκρυνση του αντιαισθητικού σωσίβιου
Δυστυχώς, η ελλιπής σωματική δραστηριότητα, η καθιστική ζωή, το κακό φαγητό, αλλά και το πολύ υψηλά επίπεδα άγχους που μας φορτώνει η καθημερινότητα, ευνοούν την αύξηση του σωματικού λίπους στο σώμα και την πλαδαρή του όψη. Η κατάσταση όμως δεν είναι μη αναστρέψιμη, και γι' άυτό δε χρειάζεται να απελπιζόμαστε. Μερικές μόνο ασκήσεις καθημερινά θα μπορούσαν να επαναφέρουν στο σώμα σας τη χαμένη του σφριγηλότητα και να απομακρύνουν φυσικά όλο αυτό το λίπος που χαλάει την όμορφη εικόνα του.

Οι asanas ΕΙΔΙΚΑ για την κοιλίτσα ...

1η asana : Tadasana ή αλλιώς Mountain Pose

Η πρώτη αυτή asana είναι μια από τις βασικότερες στάσεις της a και χρησιμοποιείται για την προετοιμασία του σώματος ώστε να ακολουθήσει μια σειρά από πιο εξελιγμένες asanas ! Η προθέρμανση είναι απαραίτητη για το σώμα ώστε να είναι πιο ελαστικό και ευλύγιστο και φυσικά να αποφευχθούν τυχών τραυματισμοί ! Σημαντικό είναι να αναφέρουμε πως με την Tadasana ή αλλιώς την Mountain Pose, επιτυγχάνεται βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος στο σώμα.

2η asana : Surya Namaskar ή αλλιώς Sun Salutation

Μετά την Tadasana, ακολουθεί μια ακόμα πολυ σημαντική asana της Yoga, η Surya Namaskar ή αλλιώς Sun Salutation. Ο “χαιρετισμός στον ήλιο” συμπεριλαμβάνει 12 διαφορετικές asanas που στρέφουν το σώμα σχηματίζοντας διάφορες καμπύλες και το οδηγούν σε έκταση. Οι asanas αυτές, που απαιτούν μεγάλη αυτοσυγκέντρωση και σωστές αναπνοές, διευκολύνουν την διαδικασία αποβολής των τοξινών από τον οργανισμό !

3η asana : Paschimottanasana ή αλλιώς Seated Forward Bend

Η asana αυτή αποτελεί μια από τις κυριότερες asanas της Hatha Yoga. Δρα αποτελεσματικά στους μύες της κοιλιάς, ενώ τονώνει και συσφίγγει παράλληλα και τους μηρούς και τους γλουτούς ! Επίσης η asana αυτή αποτελεί ιδανική επιλογή για άτομα που πάσχουν από δυσλειτουργία του πεπτικού συστήματος !

4η asana : Naukasana ή αλλιώς Boat Pose

Η λίγο πιο δύσκολη αυτή asana επικεντρώνεται ξεκάθαρα στην τόνωση των κοιλιακών μυών και αποφέρει εκπληκτικά αποτελέσματα στην περιοχή της κοιλίτσας. Οι μύες στην περιοχή της κοιλιάς αρχίζουν να συσπώνται κατά την εφαρμογή της άσκησης και τα αποτελέσματα είναι εμφανή από τις πρώτες κιόλας φορές ! Η κοιλιά σας θα είναι εμφανώς πιο σφιχτή, ενώ με τον καιρό θα αρχίσετε να διαχωρίζετε και τη γράμμωση !

5η asana : Marjariasana ή αλλιώς Cow Cat Pose

Με την asana αυτή γυμνάζεται η κοιλιά, καίγεται το λίπος που έχει συσσωρευτεί σε αυτήν, και απομακρύνεται το αντιαισθητικό σωσίβιο. Επίσης δυναμώνεται η σπονδυλική στήλη και ενισχύεται η ευλυγισία της.

Leave a Reply