«Ρίξε» την κοιλιά με τις κατάλληλες τροφές!

Η διατροφή είναι φυσικά ο νούμερο ένα παράγοντας για την διατήρηση του σωματικού μας βάρους στα επιθυμητά επίπεδα αλλά και για την σωστή διάπλαση του σώματος. Το διατροφικό λίπος τείνει να αποθηκεύεται στο σώμα. Πιο συγκεκριμένα, είναι κάποιες περιοχές οι οποίες παρουσιάζουν μια ιδιαίτερη τάση να αποθηκεύουν το λίπος, όπως η περιοχή των γλουτών και η περιοχή της κοιλιάς, που είναι μάλιστα και οι πιο δύσκολες περιοχές για καταπολέμηση του ήδη αποθηκευμένου λίπους. Η περιοχή μάλιστα της κοιλιάς αποτελεί την αχίλλειο πτέρνα πολλών γυναικών, που με το καλοκαίρι προ των πυλών νιώθουν την απεγνωσμένη ανάγκη να απαλλαγούν από αυτή και να νιώσουν όμορφα μέσα στο καινούριο τους μπικίνι. Υπάρχουν όμως διάφορες τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση του κοιλιακού πρηξίματος και στην απομάκρυνση του κοιλιακού λίπους. Φυσικά, επιβάλλεται και κάποια σωματική άσκηση που θα ενισχύσει το κάψιμο του λίπους και θα τονώσει τους μύες, καθώς επίσης και η εφαρμογή μιας ισορροπημένης διατροφής που θα βοηθήσει στον περιορισμό και τον έλεγχο της ημερήσιας πρόσληψης θερμίδων.

Οι τροφές για επίπεδο στομάχι

  • Το γιαούρτι
Το γιαούρτι (με λίγα ή χωρίς καθόλου λιπαρά) αποτελεί μια από τις πιο ιδανικές τροφές για απώλεια βάρους αλλά και απώλεια πόντων από την περιοχή της μέσης.αν και χαμηλό σε θερμιδική αξία, το γιαούρτι προσφέρει ένα αίσθημα κορεσμού και ευχαρίστησης και αποτρέπει το άτομο από το τσιμπολόγημα για πολλή ώρα. Επίσης είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, βιταμίνες από το σύμπλεγμα Β, κάλιο, φώσφορο και μαγνήσιο και φροντίζει για την καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος και της διαδικασίας της πέψης.
  • Το Grapefruit
Το Grapefruit αποτελεί επίσης ένα κατεξοχήν φρούτο δίαιτας. Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και επιτυγχάνει τον κορεσμό και την μικρότερη κατανάλωση τροφής. Βάζοντάς το μέσα στις σαλάτες ή στο φαγητό μπορεί κανείς να επιτύχει την κατανάλωση σημαντικά μικρότερης μερίδας φαγητού και κατ’επέκταση λιγότερων θερμίδων.
  • Τα λαχανικά
Τα λαχανικά είναι πάρα πολύ υγιεινά, πλούσια σε νερό, βιταμίνες, φυτικές ίνες, και αποτελούν ιδανικό σνακ για τσιμπολόγημα, καθώς κατευνάζουν την πείνα χωρίς πολλές θερμίδες. Ένα καρότο, ένα αγγουράκι, λιγο μαρούλι ή ένα σέλερι, μπορούν να διώξουν την πείνα με ελάχιστες θερμίδες και να κρατήσουν το άτομο χορτάτο ως το κυρίως γεύμα του. Μπορούν μάλιστα να συνοδεύονται και από μια ελαφριά σως γιαουρτιού χαμηλών λιπαρών για περισσότερη γεύση.
  • Τα φρούτα
Όλα τα φρούτα είναι απαραίτητα στον οργανισμό και παρέχουν πολλά και πολύτιμα συστατικά και βιταμίνες. Ορισμένα όμως φρούτα, μπορούν να καλύψουν και την ανάγκη του οργανισμού για κατανάλωση γλυκού, και αυτό οφείλεται στην έντονα γλυκιά τους γεύση. Για παράδειγμα, η μπανάνα, τα μούρα, οι φράουλες, τα σταφύλια, το καρπούζι, το πεπόνι και τόσα ακόμα φρούτα που μπορούν να καταναλωθούν ως επιδόρπιο καλύπτοντας κάθε ανάγκη του οργανισμού για γλυκό, ενώ παράλληλα είναι πολύ χαμηλότερα σε θερμίδες από οποιοδήποτε γλυκό και προσφέρουν και αντιοξειδωτική προστασία στον οργανισμό.
  • Ο καφές
Ο καφές (χωρίς ή με λιγη μόνο ζάχαρη, χωρίς γάλα, χωρίς αφρόγαλα, σαντιγύ και άλλες παχυντικές προσμίξεις), έχει την ικανότητα να ενεργοποιεί και να τονώνει τον μεταβολικό ρυθμό, αυξάνοντας έτσι τις καύσεις λίπους. Η υπερκατάνάλωση όμως καφέ μπορεί να επιφέρει αντίστροφα αποτελέσματα, αφού ενισχύει την εμφάνιση κυτταρίτιδας. Ένας καφές την ημέρα κάνει καλό στον οργανισμό αλλά και στην εμφάνιση.
  • Η βρώμη
Η βρώμη είναι μια τροφή πλούσια σε διαιτητικές φυτικές ίνες.  Τρώγεται με πολλούς τρόπους και μπορεί να υπάρξει σε πολλούς γευστικούς συνδυασμούς. Χαρίζει έντονο αίσθημα κορεσμού και κάνει καλό στην υγεία.
  • Η σούπα
Οι διάφορες σούπες (φυσικά όχι εκείνες με κρέμα γάλακτος), κρύες ή ζεστές, είναι ιδανική τροφή για να προσφέρει τα απαραίτητα συστατικά στον οργανισμό (λαχανικά, κρέας, κοτόπουλο ή ψάρι), με ελάχιστες θερμίδες και να τον κρατήσει χορτάτο για αρκετή ώρα.
  • Οι ξηροί καρποί
Είναι μια καταπληκτική τροφή για την καταπολέμηση της πείνας και μια εξαιρετική πηγή πολύτιμων συστατικών και Ω-3 καλών λιπαρών οξέων. Φροντίζουν για την υγεία και την καλή λειτουργία της καρδιάς. Η κατανάλωσή τους πρέπει να γίνεται με μέτρο. Μια χούφτα ξηροί καρποί είναι η ιδανική ποσότητα.
  • Τα ψάρια
Τα ψάρια και ιδιαίτερα τα λιπαρά ψάρια (σολομός, τόνος, σαρδέλα κ.λ.π.) είναι πλούσια σε Ω-3 λιπαρά οξέα και χαμηλά σε θερμίδες και αποτελούν μια εξαιρετική τροφή για την διατροφή παιδιών αλλά και ενηλίκων.
  • Τα πουλερικά
Είναι πηγή πρωτεΐνης αλλά πολύ χαμηλότερο σε λίπος από το κόκκινο κρέας. Εύκολα προστίθενται και σε σαλάτες ή σε σούπες και δημιουργούν ένα πλήρες γεύμα γεμάτο θρεπτικά συστατικά και λίγες θερμίδες.
  • Η καυτερή πιπεριά
Η καυτερή πιπεριά παρουσιάζει την ικανότητα της θερμογένεσης, κατά την οποία αυξάνεται σημαντικά ο μεταβολικός ρυθμός του οργανισμού και πολλαπλασιάζονται οι καύσεις λίπους.
  • Το αυγό
Είναι μια εξαιρετική πηγή συμπυκνωμένης πρωτεΐνης με πάρα πολύ χαμηλή θερμιδική αξία. Ειδικά το ασπράδι του αυγού μπορεί να καταναλώνεται ακόμα και σε καθημερινή βάση.
  • Το πράσινο τσάι
Το πράσινο τσάι είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό,  ενισχύει και διευκολύνει τη διαδικασία αποβολής των τοξινών από τον οργανισμό, και βοηθάει στην καύση του συσσωρευμένου κοιλιακού λίπους. 3 με 4 φλυτζάνια την ημέρα πράσινο τσάι βοηθούν και στην καλή λειτουργία των νεφρών.

Leave a Reply