Νέο ξεκίνημα για γερό οργανισμό !

Ο Σεπτέμβρης φέρνει μια νέα αρχή ! Το καλοκαίρι πλέον έφυγε και μαζί με αυτό έφυγαν και όλες οι διακαιολογίες που έθεταν από αναβολή σε αναβολή όλα τα «πρέπει» μας. Η χαλάρωση και η ανεμελιά έλαβαν και αυτές το τέλος τους και μαζί με τον Σεπτέμβρη ήρθε και η ώρα του προγράμματος, της συγκρότησης και της υλοποίησης μιας νέας αρχής. Το καλοκαίρι ίσως να φάγαμε λίγο παραπάνω, ίσως να ήπιαμε και λίγο παραπάνω, αλλά πλέον ήρθε η ώρα της επανένταξης σε έναν κανονικό ρυθμό και σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής και διατροφής. Ακόμα και όσοι ποτέ δεν επιχείρησαν να προσαρμόσουν λίγο τη διατροφή και τη ζωή τους στις ανάγκες της υγείας και του οργανισμού τους, ο Σεπτέμβρης προσφέρεται για νέα ξεκινήματα !

Βάλτε τέλος στις κακές συνήθειες ...

Η αλήθεια είναι πως ο άνθρωπος είναι ένα ον που λειτουργεί με γνώμονα τη συνήθεια. Αν το καλοσκεφτούμε, η καθημερινότητά μας στηρίζεται στη δύναμη αυτή της συνήθειας η οποία και την κατευθύνει. Ομοίως, η δύναμη αυτή της συνήθειας, επηρεάζει απόλυτα και τη διατροφή μας. Είναι γεγονός πως οι διατροφικές μας συνήθειες καθορίζονται απόλυτα από την συνήθεια αυτή η οποία μας επιβάλλει τι θα φάμε, πότε θα το φάμε, πόσο θα φάμε,πώς θα το έχουμε παρασκευάσει. Ακόμα και το εβδομαδιαίο διατροφικό μας πλάνο διέπεται από αυτό τον «άγραφο νόμο» της συνήθειας (π.χ. Δευτέρα όσπρια, Τρίτι ψάρι, Τετάρτη κρέας κ.λ.π.). Αλλάζοντας τις συνήθειές μας μπορούμε να επιτύχουμε αποτελεσματικά και σημαντική αλλαγή στη ζωή μας αλλά και στην υγεία μας.

Πώς θα το πετύχω αυτό ;

Κάθε αρχή είναι δύσκολη και κάθε αλλαγή απαιτεί κόπο και κυρίως προσπάθεια. Με έξυπνες όμως και συντονισμένες κινήσεις και με λίγη πειθαρχία μπορεί κανείς να αλλάξει ολόκληρη τη ζωή του προς το καλύτερο.
  • Βασικό πρώτο βήμα πριν από την εφαρμογή οποιασδήποτε αλλαγής, είναι σημαντικό να δώσουμε λίγο χρόνο για να παρατηρήσουμε ποιες πραγματικά είναι οι διατροφικές μας συνήθειες και να γνωρίσουμε λίγο καλύτερα τον εαυτό μας. με τον τρόπο αυτό η οποιαδήποτε αλλαγή δε θα γίνει τυχαία αλλά θα πατάει επάνω σε στέρεα βάση και θα έχει πιο άμεσα και ορατά αποτελέσματα.
  • Κρατήστε ένα ημερολόγιο με τις καθημερινές σας διατροφικές επιλογές. Αυτό θα σας βοηθήσει να έχετε μια σαφή εικόνα της κατάστασης και θα σας διευκολύνει να οργανώνετε το εβδομαδιαίο σας διατροφικό πλάνο ώστε να μην παρεκκλίνετε από τον στόχο σας.
  • Κάντε έξυπνες επιλογές ! Γνωρίζοντας μικρές αδυναμίες σας (όπως για παράδειγμα ότι δεν ανέχεστε τη γεύση του κουνουπιδιού), μπορείτε να κάνετε πιο έξυπνες επιλογές που δε θα σας αποκαρδιώσουν και δε θα σας οδηγήσουν στο να παραιτηθείτε από την προσπάθειά σας. Είναι λογικό πως εάν αυξήσετε την συχνότητα που καταναλώνετε κουνουπίδι, από τη στιγμή που δεν σας αρέσει, πολύ γρήγορα θα θελήσετε να τα παρατήσετε. Αντικαταστείστε το κουνουπίδι με ένα άλλο λαχανικό της αρεσκείας σας.
  • Ενημερωθείτε για το τι χρειάζεται ο οργανισμός για να είναι και να παραμείνει υγιής και τι πάει να πει «σωστή και ισορροπημένη διατροφή» και οργανώστε ένα διατροφικό πλάνο χωρίς διατροφικές υπερβολές και με έμφαση στις προσωπικές σας γευστικές προτιμήσεις.
  • Μάθετε να τρώτε στην καθημερινότητά σας πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Είναι πηγή ζωής, φροντίζουν για την υγεία και χτίζουν ένα όμορφο, δυνατό και υγιές κορμί.

Leave a Reply