Chi Running

Πρόκειται για μια μορφή τρεξίματος με άμεσες επιρροές από το T’ai Chi, από όπου και δανείζεται και την ονομασία του. Όπως και σε κάθε μορφή άσκησης, έτσι και στο τρέξιμο, παίζει σημαντικό ρόλο η τεχνική. Πολλές φορές, ειδικά στο τρέξιμο, δεν δίνουμε την απαιτούμενη προσοχή, με αποτέλεσμα να τραυματίζουμε τους μύες μας ή απλά να μην έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Γι’αυτό, εάν κάνουμε κάτι, ας το κάνουμε με το σωστό τρόπο!

Γιατί πρέπει να μάθω να τρέχω σωστά

  • Τρέχοντας σωστά αποφεύγω επίπονους τραυματισμούς
  • Γυμνάζω σωστά το σώμα μου
  • Δεν σπαταλάω άσκοπα ενέργεια και κούραση
  • Κρατάω μια καλή φυσική κατάσταση
  • Μπορώ να συνεχίσω να τρέχω για πολλά χρόνια κρατώντας το σώμα μου υγιές και μακριά από τραυματισμούς
  • Χάνω περισσότερες θερμίδες
  • Δεν καταπονώ τη μέση μου
  • Βελτιώνω τις επιδόσεις μου
  • Αυξάνω την αντοχή μου
  • Δεν κουράζομαι εύκολα
  • Προφυλάσσω τα πόδια μου από μυϊκά τραβήγματα

Τι περιλαμβάνει η τεχνική Chi Running

Η τεχνική αυτή, έχει βοηθήσει πάρα πολύ κόσμο από το 1999 μέχρι σήμερα να βελτιώσουν την τεχνική τους στο τρέξιμο και να ελαχιστοποιήσουν τους τραυματισμούς που τους κρατούσαν συχνά και για μεγάλο χρονικό διάστημα εκτός των προπονήσεων. Το Chi Running δεν προϋποθέτει δρομείς υψηλού επιπέδου, αλλά αντιθέτως απευθύνεται σε όλους τους λάτρεις του τρεξίματος, ανεξαρτήτως επιπέδου και φυσικής κατάστασης, από αρχάριους μέχρι επαγγελματίες δρομείς. Πρόκειται για μια μέθοδο εύκολη, ανώδυνη αλλά, το κυριότερο από όλα, ευχάριστη, που σας βοηθάει να γυμναστείτε, να χάσετε θερμίδες και να αποβάλλετε το άγχος της ημέρας από πάνω σας. Τα πιο σημαντικά πράγματα στα οποία επικεντρώνεται και περιλαμβάνει η μέθοδος του Chi Running είναι τα ακόλουθα :
  • Χαλάρωση νου και σώματος
  • Σωστή στάση του σώματος και απόλυτη ευθυγράμμιση
  • Σωστή προσγείωση του πέλματος
  • Χρήση μιας προς τα εμπρός κλίσης του σώματος με τη βοήθεια της βαρύτητας
  • Χρήση της δύναμης των πυρήνων για εκτίναξη του σώματος και κίνηση προς τα εμπρός
  • Απόλυτη συνεργασία μυαλού και σώματος για πρόληψη των τραυματισμών
  • Σωστή αναπνοή προς αξιοποίηση των Chi
  • Αργή εκκίνηση

Τι επιτυγχάνει

Με τη μέθοδο που ακολουθεί το Chi Running, επιτυγχάνει δύο πολύ βασικά πράγματα :
  • Την αποφυγή των τραυματισμών
  • Την καλύτερη ενεργειακή διαχείρηση και απόδοση
Με την επίτευξη των δύο αυτών πολύ σημαντικών στόχων, επιτρέπει στους μύες των ποδιών να εργάζονται για περισσότερο χρόνο, με λιγότερο κόπο και με μικρότερες φθορές των αρθρώσεων.

Πώς το T’ai Chi δανείζει στοιχεία στο Chi Running

Το γεγονός πως το Chi Running βασίζεται σημαντικά στις αρχές του T’ai Chi δεν προϋποθέτει ότι πρέπει να είναι κανείς και γνώστης του για να μπορέσει να το εφαρμόσει. Πρόκειται για μικρά σημαντικά σημεία τεχνικής που διδάσκονται και εφαρμόζονται εύκολα από την πρώτη κιόλας στιγμή.

Οι σημαντικές αρχές του T’ai Chi που δανείζεται το Chi Running είναι :

  • Μαθαίνω για το Chi. Πρόκειται για την πιο ζωτική ενέργεια που ενώνει το μυαλό, το πνεύμα και το σώμα μας.
  • Η ενέργεια που κινεί το σώμα μας πρέπει να πηγάζει από τον πυρήνα μας προς τα άκρα μας.
  • Μαθαίνοντας να χρησιμοποιούμε τον πυρήνα μας και να χαλαρώνουμε τα άκρα μας, επιτρέπουμε στα πόδια μας να στηρίζουν το βάρος του σώματός μας σε κάθε βήμα προς τα εμπρός, και όχι απλά να το σπρώχνουν ή να το τραβούν.
  • Κρατάω το σώμα μου ευθυγραμμισμένο και όλους τους μύες χαλαρούς για να μπορέσει το Chi, δηλαδή η ενέργεια, να ρέει άνετα και να διαπερνάει ολόκληρο το κορμί, κάνοντας το τρέξιμο πιο εύκολο και ανώδυνο.
 

Leave a Reply