Επιχείρηση «καλοκαίρι» : Επανεκκινήστε τον οργανισμό σας!

Το μεγάλο λάθος και η τραγική παγίδα στην οποία πέφτουμε πάντα, είναι πως αφήνουμε τον χρόνο να κυλάει και τελευταία στιγμή, λίγο πριν το καλοκαίρι, όταν έρθει η ώρα να μπούμε ξανά στο μικροσκοπικό μπικίνι, αγχωνόμαστε, θυμώνουμε και τελικά απελπιζόμαστε. Εάν λοιπόν θέλουμε φέτος το καλοκαίρι να είμαστε έτοιμες για την παραλία, ας φροντίσουμε από τώρα, και ας κάνουμε μια επανεκκίνηση στον βεβαρυμένο από τον χειμώνα οργανισμό μας.

Πώς θα το επιτύχω ;

Μερικά απλά βήματα αρκούν για να κάνουμε ένα reboot στον οργανισμό μας, στο σώμα μας αλλά και στην ψυχολογία μας και να θέσουμε ξανά σε λειτουργία όλο το σύστημα ενισχυμένο και πιο δυνατό από πριν.
  • Αποκλείω όλες τις ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες
  • Αποβάλω τις τοξίνες και καθαρίζω τον οργανισμό
  • Καταναλώνω μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης
  • Παρακολουθώ τακτικά κάποιο πρόγραμμα γυμναστικής προσαρμοσμένης έντασης
  • Οι ασκήσεις cardio που επιλέγω να είναι μέτριας έντασης

Ο παράγοντας «ψυχολογία»

Σε κάθε απόπειρα για εφαρμογή κάποιας δίαιτας ή διατροφής για απώλεια κιλών, ενέχει πάντα ο κίνδυνος να βαρεθούμε, να απογοητευτούμε και να εγκαταλείψουμε την προσπάθεια. Σημαντικός λοιπόν είναι ο παράγοντας της ψυχολογίας. Ειδικά τις πρώτες ημέρες εφαρμογής της δίαιτας και της αποτοξίνωσης του οργανισμού, καλό θα ήταν να αποφύγουμε να έχουμε στο σπίτι και στο ψυγείο μας τροφές-πειρασμούς που μπορεί να μας βγάλουν από την πορεία μας και να μας αποπροσανατολίσουν και να χάσουμε το στόχο μας. Οι πρώτες μέρες είναι και οι πιο δύσκολες. Στην πορεία, μόλις τα αποτελέσματα της προσπάθειας αρχίσουν να διαφαίνονται στο σώμα μας και ο καθρέφτης μας πάψει πια να είναι εχθρός μας, τότε η ψυχολογία λειτουργεί υπέρ μας. Με ανεβασμένο το ηθικό και πολλή αυτοπεποίθηση μπορούμε πλέον εύκολα να συνεχίσουμε για την επίτευξη των στόχων μας.

Κόβω τις «βρώμικες» διατροφικές συνήθειες

Μέσα στα πλαίσια της αποτοξίνωσης του οργανισμού, ακτός από όλα τα junk food που απορρίπτονται από τη διατροφή μας εξ’αρχής, πρέπει να ξεχάσουμε και άλλες αγαπημένες συνήθειες, όπως είναι ο καφές, η ζάχαρη, το αλκοόλ και φυσικά όλα τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Ο καφές μπορεί να αντικατασταθεί με μια πολύ ευχάριστη και πολύ πιο υγιεινή συνήθεια όπως είναι το πράσινο τσάι, που προάγει εκτός από την αποτοξίνωση του οργανισμού και τη διαφύλαξη της νεότητας και της ομορφιάς. Ενώ ο καφές όπως φανερώνουν πολλές μελέτες φαίνεται να βοηθάει στην καύση του λίπους, εντούτοις ενισχύει την παραγωγή κορτιζόλης από τον οργανισμό.

Ξεχνάω τα κακά και πιάνω τα καλά...λιπαρά

Δεν είναι όλα τα λιπαρά το ίδιο επιζήμια για τον οργανισμό. Αντιθέτως τα καλά λιπαρά που βρίσκουμε στα λιπαρά ψάρια (σολωμός, τόνος, σκουμπρί κλπ.) και στους ξηρούς καρπούς ή σε κάποια φρούτα είναι απαραίτητα και πάρα πολύ ευργετικά για τον οργανισμό, ενώ παράλληλα βοηθούν στο αδυνάτισμα.

Σώμα υγιές – σώμα γυμνασμένο

Φροντίζω να ασκούμαι τακτικά, όχι απαραίτητα με άσκηση υψηλής έντασης, για να κρατάω υψηλά τον μεταβολισμό μου.

Leave a Reply