Το σώμα σου : Το καλύτερο μηχάνημα γυμναστικής … !!!

Sep 29, 2014 No Comments by

Κι όμως! Τα βάρη δεν είναι απαραίτητο βοήθημα στο ‘’χτίσιμο’’ ενός καλλίγραμμου κορμιού. Διάβασε παρακάτω 5 τρόπους με τους οποίους θα μετατρέψεις το ίδιο το βάρος σου στο αποτελεσματικότερο όργανο γυμναστικής !

  1. Άλλαξε την διατροφή σου!

Αν προτίθεσαι να ξεκινήσεις το νέο πρόγραμμα γυμναστικής σου, χρησιμοποιώντας όπως προείπαμε το βάρος σου τότε ο σωματότυπός σου θα πρέπει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Η πολύ υψηλή σωματική μάζα θα αποτελέσει εμπόδιο στην εφαρμογή των συγκεκριμένων ασκήσεων ενώ αντιθέτως το μειωμένο βάρος θα βελτιώσει την αθλητική σου ικανότητα! Προκειμένου λοιπόν να διαμορφώσεις το σώμα σου με όσο το δυνατόν λιγότερο ποσοστό λίπους, κρίνεται απαραίτητο να ελαττώσεις ή ακόμα καλύτερα να αφαιρέσεις την ζάχαρη απ’ την διατροφή σου, να αυξήσεις την καθημερινή πρόσληψη πρωτεΐνης (ιδανικά, διπλασίασέ την σε σχέση με πριν) και τέλος μείωσε την πρόσληψη υδατανθράκων κατά 60-70 γρ. ημερησίως.

  1. Ενίσχυσε την δύναμή σου!

Ο ισχυρισμός ότι για να χτίσεις μύες είναι απαραίτητο να σηκώνεις πολλά βάρη, είναι σύμφωνα με ειδικούς εντελώς λανθασμένος. Οι μύες μας δεν αντιλαμβάνονται την διαφορά ανάμεσα στο βάρος σου και μία μπάρα γυμναστικής, παρ’ όλα αυτά η ένταση της άσκησης και ο χρόνος εφαρμογής της λειτουργούν εξαιρετικά ρυθμιστικά! Συμπερασματικά λοιπόν, για να πετύχεις μυϊκό όγκο εφάρμοσε σε κάθε άσκηση 5-10 επαναλήψεις !

  1. Δώσε βάση στην τεχνική!

Η σωστή τεχνική στην εφαρμογή κάθε άσκησης παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Ο κοινός γενικός κανόνας που θα πρέπει να εφαρμόζεται στις περισσότερες περιπτώσεις είναι: Στις ασκήσεις για εκγύμναση του κάτω κορμού οι κνήμες πρέπει να είναι κάθετες ενώ στις αντίστοιχες για τον άνω, κάθετοι θα πρέπει να είναι οι βραχίονες. Οι κάθετες κνήμες βοηθούν στο να πέφτει η επιβάρυνση στους οπίσθιους μηριαίους και στους γλουτούς αντί για τα γόνατα ενώ στην δεύτερη περίπτωση οι βραχίονες πρέπει να κρατούνται κάθετα προκειμένου να αποφύγουμε την επιβάρυνση των αγκώνων και κατ’ επέκταση τυχόν τραυματισμούς των αρθρώσεων.

  1. Επίμενε σε λίγες και καλές ασκήσεις!

Η συνεχής εναλλαγή ασκήσεων έχει σαν αποτέλεσμα την μη τελειοποιημένη εφαρμογή τους και κατά συνέπεια την μικρότερη αποτελεσματικότητα στο χτίσιμο των μυών και το κάψιμο του λίπους. Οι ειδικοί προτείνουν το ξεκίνημα να γίνεται με απλές βασικές ασκήσεις (όπως είναι οι κάμψεις, οι έλξεις και τα καθίσματα) και στην συνέχεια στην σταδιακή παραλλαγή τους.

  1. ‘Προπόνησε’ το σώμα σου!

Προκειμένου να εφαρμόσεις τις ασκήσεις με μοναδικό βοήθημα το ίδιο το βάρος σου, το σώμα σου είναι πιθανόν να χρειαστεί μεγαλύτερη χρονική περίοδο για να τις συνηθίσει. Οι ειδικοί προτείνουν να κάνεις αρχικά 1 σετ 10 επαναλήψεων. Στην περίπτωση των ‘’καθισμάτων’’ προσπάθησε να διατηρείς την στάση ημικαθίσματος για 20’’ έτσι ώστε το σώμα να συνηθίσει γρηγορότερα τον νέο τρόπο άσκησης!

( !!! ) : Αν περάσεις το πρώτο στάδιο και θελήσεις να αυξήσεις τα επίπεδα δυσκολίας των ασκήσεων μπορείς να αλλάξεις τον ρυθμό εφαρμογής τους ή και να προβείς σε συνδυασμό διαφόρων κινήσεων!!!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Το σώμα σου : Το καλύτερο μηχάνημα γυμναστικής … !!!, 10.0 out of 10 based on 1 rating

Διαβάστε επίσης:

  • No Related Posts
Γυμναστική

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
No Responses to “Το σώμα σου : Το καλύτερο μηχάνημα γυμναστικής … !!!”

Leave a Reply