7 λόγοι για τους οποίους πεινάς συνεχώς … εντόπισέ τους και χαλιναγώγησε την πείνα σου !!!

Η πείνα και η όρεξη για φαγητό αποτελούν δυο τελείως διαφορετικές έννοιες … η μεν πρώτη είναι μια καθαρά φυσική ανάγκη ενώ η δεύτερη μπορεί να συνδέεται με συναισθηματικούς αλλά και άλλους παράγοντες οι οποίοι οδηγούν στην αναζήτηση της απόλαυσης μέσω του φαγητού!

Δες παρακάτω 7 λόγους για τους οποίους μπορεί να παραπλανάσαι ότι πεινάς και έλεγξε την συχνότητα των γευμάτων σου και κατ’ επέκταση το βάρος σου !!!
  1. Δεν τρως πρωινό

Είναι αποδεδειγμένο ότι αν παραλείψεις το πρωινό σου γεύμα, μετά από λίγες μόλις ώρες η πείνα θα σου χτυπήσει την πόρτα και μάλιστα με επίμονο τρόπο, οδηγώντας σε να καταναλώσεις οτιδήποτε βρεθεί εύκαιρο. Μην παραλείπεις για κανένα λόγο το πρωινό σου και προσπάθησε να εντάξεις σ’ αυτό πρωτεΐνες ( π. χ αυγό, αμύγδαλα, γάλα κ.λπ.) – οι οποίες θα σε γεμίσουν ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας σου- σε συνδυασμό με κάποιο φρούτο.
  1. Δεν τρως το σωστό πρωινό

Όπως αναφέραμε, είναι πολύ σημαντικό το να εντάξεις το πρωινό στην διατροφή σου. Θυμήσου όμως ότι δεν θα πρέπει να το παρακάνεις! Το γεύμα σου δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 400 θερμίδες αφού το αντίθετο θα οδηγήσει σε άμεση αύξηση του σακχάρου σου και αργότερα στην αντίστοιχη πτώση, κάτι το οποίο θα επιφέρει μετέπειτα μεγαλύτερο αίσθημα πείνας.
  1. Καταναλώνεις πολύ αλκοόλ

Το αλκοόλ, όπως είναι γνωστό, προκαλεί στον οργανισμό αφυδάτωση ή και υπογλυκαιμία ενώ έχει την ιδιότητα να ‘’νοστιμεύει’’ τη γεύση του φαγητού στο στόμα μας, παρακινώντας μας έτσι να καταναλώσουμε περισσότερο. Απόφυγε την υπερβολική κατανάλωσή του και προσπαθήστε να το επιλέγετε μετά το φαγητό σας, και όχι πριν ή κατά την διάρκειά του!
  1. Τσιμπολογάς τροφές που ανοίγουν την όρεξη

Κι όμως, τα τρόφιμα που περιέχουν πολύ αλάτι, συντηρητικά και ζάχαρη -πέρα απ’ το γεγονός ότι μας φορτώνουν με παραπανίσιες θερμίδες χωρίς να μας εφοδιάζουν με θρεπτικά συστατικά - έχουν την τάση να μας ανοίγουν περισσότερο την όρεξη! Επιλέξτε λοιπόν τροφές που δεν είναι επεξεργασμένες και περιέχουν περιορισμένη ποσότητα ζάχαρης και αλατιού.
  1. Αμελείς το νερό

Πολλές φορές το αίσθημα της δίψας μπορεί να συσχετιστεί με αυτό της πείνας. Είναι πιθανό δηλαδή να αισθανόμαστε άδειο το στομάχι μας ενώ επί της ουσίας, απλώς διψάμε! Πίνε νερό ανά τακτά χρονικά διαστήματα μέσα στην ημέρα σου και αύξησε την κατανάλωση τροφίμων που το περιέχουν – όπως είναι τα φρούτα και τα λαχανικά!
  1. Καταναλώνεις πολλά αναψυκτικά

Τα αναψυκτικά, εκτός απ’ το ότι δεν είναι ικανά να ικανοποιήσουν την δίψα μας, συνήθως αυξάνουν και το αίσθημα της πείνας μας λόγω των σακχάρων και των άλλων γλυκαντικών ουσιών που περιέχουν! Απόφυγε την κατανάλωσή τους και αν το επιθυμείς αντικατάστησέ τα με σόδα ή ανθρακούχο νερό.
  1. Το παρακάνεις με τα light προϊόντα

Τα light προϊόντα δεν είναι τόσο ‘’ακίνδυνα’’ όσο ίσως νομίζεις. Κατά την διαδικασία αφαίρεσης των λιπαρών που περιέχουν, συχνά προστίθενται σάκχαρα και γλυκαντικά! Προτιμήστε τα πλήρη προϊόντα, απλώς καταναλώστε τα στην μισή ποσότητα!
( !!! ) : Το ανεξέλεγκτο αίσθημα πείνας μπορεί να συνδέεται με συναισθήματα, αγχωτικές καταστάσεις και σκέψεις. Αν έχεις διακρίνει κάτι τέτοιο, καλό θα ήταν να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό που θα σε καθοδηγήσει σωστά για το πώς θα καταφέρεις να σταματήσεις να αναζητάς παρηγοριά στο φαγητό!

Leave a Reply