Δώσε ένα οριστικό τέλος στις ημικρανίες … εντελώς φυσικά !!!

Υποφέρεις από ημικρανίες ; Υπάρχει λύση !

Οι ημικρανίες δεν είναι ένα απλός πονοκέφαλος, και όλοι όσοι υποφέρουν από αυτό το γνωρίζζουν πολύ καλα ! Ενώ ο πονοκέφαλος μπορεί να καταπολεμηθεί εύκολα με ένα παυσίπονο και λίγο φρέσκο καθαρό αέρα, η ημικρανία μπορεί να σε ταλαιπωρεί για μέρες ολόκληρες ... ακόμα και εβδομάδες μερικές φορές ! Ο πόνος που προκαλεί είναι αφόρητος και εντοπίζεται στη μια πλευρά του κεφαλιού, ενώ επηρεάζει και την όραση και την ακοή, και επίσης προκαλεί δυσλειτουργία σε πάρα πολλούς τομείς (όπως η συγκέντρωση, η σκέψη, ο ύπνος, το πεπτικό σύστημα και σε πολλές ακόμα καθημερινές λειτουργίες του οργαανισμού).

Πώς πρέπει να αντιμετωπίσω τις ημικρανίες ;

Το πιο σημαντικό βήμα, το 1ο βήμα για την αντιμετώπιση των ημικρανιών, είναι η λήψη ενός ιστορικού ! Καταγράφουμε σε ένα χαρτή όχι μόνο τη συχνότητα των ημικρανιών, αλλά και παράγοντες που θεωρούμε ότι μπορεί να λειτούργησαν καταλυτικά στην εμφάνισή τους, ώστε να διακρίνουμε ένα μοτίβο ! Αποσαφηνίζοντας τους εξωγενείς παράγοντες που πυροδοτούν τις κρίσεις ημικρανίας, έχουμε καταφέρει να καταπολεμήσουμε ένα πολύ μεγάλο μέρος του προβλήματος ! ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Μπορούμε να απευθυνθούμε σε έναν ειδικό θεραπευτή (μαζί με το ιστορικό των κρίσεων ημικρανίας που έχουμε καταγράψει) για να μας καθοδηγήσει για την καλύτερη και ταχύτερη αντιμετώπιση των κρίσεων ! Σύμφωνα με ειδικές επιστημονικές έρευνες, οι ημικρανίες – κατά νέα μεγάλο ποσοστό – φαίνεται να είναι κληρονομικής φύσης. Περίπου ένα ποσοστό 80 % όσων υποφέρουν από παρόμοιες κρίσεις, έχουν και συγγενείς που υποφέρουν / υπέφεραν από το ίδιο ακριβώς πρόβλημα, γεγονός που γεννά ερωτήσεις και νέα πεδία ερευνών για τους επιστήμονες. Μάλιστα – γεγονός επίσης άξιο αναφοράς – είναι πως περίπου τα 2/3 των ατόμων που πάσχουν από κρίσεις ημικρανίας είναι γυναίκες. Μήπως λοιπόν οι θυληκές ορμόνες (τα οιστρογόνα δηλαδή) είναι ο λόγος εμφάνισης των ημικρανιών ; ... ακόμα μια σημαντική ερώτηση που πρέπει να απαντηθεί από τους ειδικούς επιστήμονες !

Αντιμετώπιση της ημικρανίας ... φυσικά !!!

Νο 1 τρόπος : Η ομοιοπαθητική μέθοδος

Η ομοιοπαθητική είναι μια εντελώς φυσική μέθοδος που στοχεύει στο πρόβλημα και προωθεί την σταδιακή μείωση της έντασής του μέχρι την ολοκληρωτική και μόνιμη (!!!) εξάλειψή του ! Η επιλογή του ομοιοπαθητικού φαρμάκου γίνεται από έναν ομοιοπαθητικό θεραπευτή, ο οποίος αναλύει την ιδιοσυγκρασία του ασθενούς και αποφασίζει για τη θεραπευτική μέθοδο που θα ακολουθήσει. Μερικά από τα πιο συχνά ομοιοπαθητικά φάρμακα που χορηγούνται για την καταπολέμηση των ημικρανιών είναι τα ακόλουθα :
  • lachesis

  • belladona

  • lycopodium

  • pulsatila

  • spingelia

  • sanguinaria

Νο 2 τρόπος : Η χρήση βοτάνων

Η φύση είναι ο καλύτερος γιατρός και το αποδεικνύει πολύ συχνά ! Η χρήση των βοτάνων στην ιατρική και την φαρμακευτική είναι περίτρανη απόδειξη της δύναμης της φύσης ενάντια στα προβλήματα υγείας. Τα βότανα που συνιστώνται για αντιμετώπιση πονοκεφάλων και ημικρανιών είναι τα ακόλουθα :
  • η βαλεριάνα
  • η πασιφλόρα
  • η μέντα
  • η λεβάντα
  • το χαμομήλι
  • το τήλιο
  • το μελισσόχορτο
  • η λουίζα
  • το θυμάρι
  • η αντράκλα (ή αλλιώς γλιστρίδα)
  • το feverfew
  • το butterbur
  • το ginger
Ως αιθέρια έλαια βοηθά και η χρήση :
  • του νυχτολούλουδου
  • του λεμοννιού
  • του περγαμόντου
  • του δυόσμου
  • της δάφνης του Απόλλωνα

Νο 3 τρόπος : Η κατάλληλη διατροφή

Η διατροφή είναι επίσης ένας σημαντικότερος παράγοντας τόσο για την διατήρηση της υγείας του ατόμου, όσο και για την πρόληψη ή καταπολέμηση διαφόρων προβλημάτων ή επιπλοκών της υγείας ! Μερικά τρόφιμα που βοηθούν στην καταπολέμηση των κρίσεων ημικρανίας είναι τα ακολουθα :
  • το κρεμμύδι
  • το σκόρδο
  • το γάλα
  • το γιαούρτι
  • η μπανάνα
  • η πατάτα
  • το καρπούζι
  • τα προϊόντα ολικής άλεσης
  • τα βατόμουρα
  • τα αχλάδια
  • τα μήλα
  • τα ροδάκινα
  • τα πράσινα λαχανικά
  • οι μελιτζάνες
  • οι ντομάτες
  • οι πιπεριές
  • ο αρακάς
  • το μπρόκολο
  • το κουνουπίδι
  • τα θαλασσινά
  • το μέλι
  • τα μπαχαρικά
  • το νερό
ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΩ :
  • τα παλαιωμένα τυριά (π.χ. ροκφόρ, γκούντα, καμαμπέρ, μπρι)
  • το γιαούρτι
  • το σοκολατούχο γάλα
  • τα ντόνατς
  • τα λουκάνικα
  • τα αλλαντικά
  • τα αποξηραμένα φρούτα
  • τα όσπρια
  • ο καφές
  • τα αλκοολούχα ποτά
  • οι χυμοί του εμπορίου
  • το κακάο
  • τα ισοτονικά ποτά
  • τα αναψυκτικά
  • η μπύρα
  • τα λικέρ
  • όλα τα επεξεργασμένα τρόφιμα
  • τα καπνιστά τρόφιμα
  • τα παστά τρόφιμα
  • τα επεξεργασμένα κρέατα
  • όλα τα προϊόντα που περιέχουν πρόσθετα τροφίμων

Leave a Reply