Μύθοι & Πραγματικότητες … του γυμναστηρίου !

Jun 28, 2016 No Comments by

“Τι να πιστέψω και τι όχι ;”

Δε σε τρομάζει μόνο το γυμναστήριο ! Δε σε τρομάζει μόνο η ζυγαριά που σου υπενθυμίζει συνεχώς πόσα κιλά πρέπει να χάσεις ! Δε σε τρομάζει καν μόνο ο κόπος που θα πρέπει να καταβάλλεις και ο ιδρώτας που θα πρέπει να ρίξεις στο γυμναστήριο για να χάσεις όλα αυτά τα κιλά ! Σε τρομάζουν και όλοι αυτοί οι μύθοι που επικρατούν σχετικά με τη γυμναστική και την απώλεια κιλών σε ένα γυμναστήριο !

Τι είναι αλήθεια και τι ψέμματα από όλα αυτά ; Εσύ γνωρίζεις ;;;

Μύθοι & πραγματικότητες : Ας τους ξεμπερδέψουμε μια για πάντα !

  • Χρειάζομαι χάπια για να νικήσω την κυτταρίτιδα !

ΜΥΘΟΣ ! Τα ειδικά λιποδιαλυτικά σκευάσματα μπορούν να σε βοηθήσουν να επισπεύσεις τη μείωση του επίμονου τοπικού λίπους, αλλά από μόνα τους δε μπορούν να κάνουν τίποτα ! Για να νικήσεις την κυτταρίτιδα πρέπει να ακολουθείς ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που να περιλαμβάνει και σωστή διατροφή αλλά και τακτική σωματική άσκηση (εστιασμένη στα προβληματικά σημεία του σώματος) !

Για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας αλλά και του επίμονου τοπικού πάχους, ενδείκνυται η αερόβια άσκηση. Βρείτε τη δική σας μορφή αερόβιας άσκησης, εκείνη που ταιριάζει στα γούστα και στο σώμα σας, και ξεκινήστε σήμερα κιόλας !

  • Οι κοιλιακοί θα μου φτιάξουν την επίπεδη κοιλιά που ονειρεύομαι !

ΜΥΘΟΣ (αλλά και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ) ! Τι εννοούμε ; Ναι, όντως, οι κοιλιακοί είναι η ιδανικότερη άσκηση για να γυμνάσεις τους κοιλιακούς σου μύες και να αποκτήσεις την πολυπόθητη γράμμωση. Όταν όμως έχεις περιττό βάρος και αποθηκευμένο λίπος στο σώμα σου, τότε οι κοιλιακοί δεν είναι αρκετοί για να αποκτήσεις την γραμμωμένη κοιλίτσα που τόσο ποθείς !

Πριν να γυμνάσεις τους κοιλιακού σου μύες, θα πρέπει να απομακρύνεις το στρώμα λίπους που περιβάλλει την κοιλιά σου … το λεγόμενο σωσίβιο ! Για να απομακρύνεις αυτό το περιττό λίπος απαιτείται όπως προαναφέραμε … δυναμική αερόβια άσκηση !

  • Δεν ασκούμαι με βάρη γιατί θα με “φουσκώσουν” !

ΜΥΘΟΣ ! Κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Η άσκηση με βάρη (αλτήρες) θα σε βοηθήσουν να δυναμώσεις τους μύες σου και να αυξήσεις σημαντικά τη μυική σου μάζα. Όσο μεγαλύτερη είναι η μυική σου μάζα, τόσο πιο δυνατός είναι ο μεταβολικός σου ρυθμός, δηλαδή … τόσο περισσότερο αδυνατίζεις !

Μπορείς να επιλέξεις την ένταση αλλά και το βαθμό δυσκολίας των ασκήσεων ανάλογα με το στόχο που έχεις θέσει !

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Μύθοι & Πραγματικότητες ... του γυμναστηρίου !, 10.0 out of 10 based on 1 rating

Διαβάστε επίσης:

Γυμναστική

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
No Responses to “Μύθοι & Πραγματικότητες … του γυμναστηρίου !”

Leave a Reply