Φάε μπανάνες για βραδινό !!!

Γιατί όλοι απαγορεύουν τις μπανάνες στη δίαιτα ;

Σχεδόν όλες οι δίαιτες και τα διατροφικά προγράμματα για απώλεια βάρους, επιτρέπουν όλα τα φρούτα εκτός από την μπανάνα. Η μπανάνα θεωρείται ένα από τα πιο γλυκά φρούτα (γι'αυτό είναι και αγαπημένο όλων των παιδιών), με αποτέλεσμα να δημιουργεί το φόβο σε πολλούς που προσπαθούν να μειώσουν το βάρος τους. Ωστόσο, η μπανάνα, είναι μια εκπληκτική πηγή καλίου, ωφέλιμων φυτικών ινών, μαγνησίου, βιταμίνης Β6 και βιταμίνης C. Είναι ένα πεντανόστιμο εξωτικό φρούτο, εξαιρετικά χορταστικό, που μπορεί να καλύψει αρκετές από τις ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού σε φυτικές ίνες και πολύτιμες βιταμίνες. Την μπανάνα μπορείτε να την καταναλώσετε ως σνακ οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Γιατί όμως η μπανάνα αποτελεί εξαιρετικό βραδινό γεύμα ;;;

Η μπανάνα για ... βραδινό γεύμα !

Τα άτομα που προσπαθούν να μειώσουν τα κιλά τους και να κάψουν λίπος, τείνουν να μειώνουν τα γεύματά τους μέσα στη διάρκεια της ημέρας ! Αυτό όμως είναι ένα τεράστιο λάθος ! Τα γεύματα δεν πρέπει να μειώνονται ποσοτικά, αλλά να βελτιώνονται ποιοτικά. Τα ιδανικά γεύματα, είναι 3 κυρίως γεύματα την ημέρα (πρωινό γεύμα – μεσημεριανό γεύμα – βραδινό γεύμα) και 2 ενδιάμεσα σνακ. Λαμβάνοντας τροφή ανά τακτά χρονικά διαστήματα μέσα στην ημέρα (δηλαδή κάθε περίπου 2 με 3 ώρες), αποφεύγουμε τις κρίσεις λιγούρας που οδηγούν στο τσιμπολόγημα που μας προσθέτει ανούσιες θερμίδες. Τέλος, η μπανάνα ως βραδινό γεύμα, δημιουργεί αίσθημα πληρότητας λόγω των φυτικών ινών που περιέχει, και μάλιστα με ελάχιστες θερμίδες. Το άτομο αισθάνεται χορτάτο ως το επόμενο πρωί και δεν αισθάνεται ατονία και αδυναμία.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Το αίσθημα ατονίας και αδυναμίας οδηγεί το άτομο σε κατανάλωση φαγητού ως πηγή ενέργειας. Τρώγοντας λοιπόν τρόφιμα με χαμηλή θερμιδική αξία αλλά με μεγάλη διατροφική αξία και άφθονες φυτικές ίνες όπως η μπανάνα, διασφαλίζετε λιγότερες κρίσεις βουλιμίας μέσα στην ημέρα και λιγότερες θερμίδες στα γεύματά σας !

Τι πρέπει να γνωρίζω για την μπανάνα ;

Η κατανάλωση μπανάνας, λόγω της περιεκτικότητάς της σε τρυπτοφάνη, ενισχύει στον οργανισμό την παραγωγή μιας πολύ πολύτιμης ορμόνης, της ορμόνης μελατονίνης. Η μελατονίνη, είναι μια ορμόνη που προκαλεί στον οργανισμό το αίσθημα της νύστας. ΠΡΟΣΟΧΗ : Η μπανάνα είναι ιδανική τροφή για βραδινό σνακ, ειδικά για άτομα που υποφέρουν από ταραχώδη ύπνο ή αϋπνία. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να αναφέρουμε, πως εκτός όλων των άλλων, ο καλός και ποιοτικός ύπνος, είναι απαραίτητος και για το αδυνάτισμα !

Άλλες πολύτιμες τροφές πλούσιες σε τρυπτοφάνη είναι και :

  • ο λιναρόσπορος
  • το σπανάκι
  • τα σπαράγγια
  • το τόφου
  • το cottage cheese
  • το κοτόπουλο
  • η βρώμη
  • και ο ανανάς

Leave a Reply