Νιώθεις αδύναμος μπροστά στα “πάθη” σου ;

Η απάντηση είναι ΜΙΑ ... “Αδυνάτισε με τη δύναμη της σκέψης” !!! Νιώθεις πολύ συχνά αδύναμος ... έρμαιο της λιγούρας σου ; Δεν μπορείς να αντισταθείς ούτε καν στη σκέψη ενός καλομαγειρεμένου φαγητού ή στη θέα ενός εντυπωσιακού σοκολατένιου γλυκού ; Το πρόβλημα δεν είναι στο στομάχι αλλά στο μυαλό σου ! Μάθε λοιπόν να το ελέγχεις !

Τι πρέπει να “δουλέψω” με τον εαυτό μου για να πετύχω τη δίαιτα ;

Νο 1 συμβουλή : Δυνάμωσε τη θέλησή σου !

Αν και το πνεύμα θα έπρεπε να υπερισχύει της ύλης, ωστόσο δεν συμβαίνει πάντα αυτό. Η θέα ενός γλυκού ή ενός μυρωδάτου φαγητού μπορεί να μας κάνει να ξεχάσουμε κάθε προσπάθεια που καταβάλαμε για να μειώσουμε το βάρος μας. Στην περίπτωση αυτή, αυτό που θα πρέπει να ισχυροποιήσεις θα είναι η δύναμη της θέλησής σου. (!!!) : Για να επιτύχεις κάτι τέτοιο θα πρέπει να θεσπίζεις μικρούς και ρεαλιστικούς στόχους, των οποίων η επίτευξη θα σου δίνει τη δύναμη να συνεχίσεις.

Νο 2 συμβουλή : Δώσε περιθώριο ... 10 λεπτών !

Κάθε φορά που θα μπαίνεις στον πειρασμό να σπάσεις την δίαιτα, κάθε φορά που θα σου έρθει να ορμήξεις στο ψυγείο ... δώσε στον εαυτό σου απλά 10 λεπτά και κάνε κάτι άλλο, ασχολήσου με κάτι μέσα στο σπίτι ... κάνε μια δουλειά ! (!!!) : 10 λεπτά περίπου διαρκεί μια κρίση βουλιμίας ! Εάν μετά το πέρας των 10 λεπτών δεν έχεις καταφέρει να διώξεις αυτή τη σκέψη ... τότε μπορείς να φας αυτό που επιθυμούσες !

Νο 3 συμβουλή : Άσε τη φαντασία σου ελεύθερη !

Ότι απαγορεύεις στο εαυτό σου να φάει ό,τι και αν θέλει, δε σημαίνει ότι δε μπορεί να το φαντάζεται ! (!!!) : Σύμφωνα με έρευνες που πραγματοποιήθηκαν το 2010 από ερευνητές του Carnegie Mellon University, όταν ένα άτομο φαντάζεται τον εαυτό του να τρώει με απόλυτη ελευθερία ό,τι και αν έχει επιθυμήσει ... τότε όταν θα έρθει αντιμέτωπο με αυτό το πιάτο θα είναι πολύ πιο μετριοπαθής και θα φάει πολύ λιγότερο από ότι θα έτρωγε κανονικά !

Νο 4 συμβουλή : Φέρε τα πράγματα ... στα μέτρα σου !

Αν είσαι λάτρης των τσιπς και γενικά αυτών των σνακ ... φτιάξε τα δικά σου υγιεινά σνακ. Τραγανά τσιπς από κολοκύθι, τραγανά ρεβύθια φούρνου με καρυκεύματα, σπιτικό ποπ – κορν ... είναι μόνο ελάχιστες από τις πολλές εναλλακτικές που έχεις για να ικανοποιήσεις την επιθυμία σου αλλά και να γλιτώσεις από πολλές περιττές θερμίδες.

Νο 5 συμβουλή : Μέρα ελεύθερη κάθε εβδομάδα !

Μην οδηγείσαι σε υπερβολές που θα έχουν τελικά αντίστροφα από τα επιθυμητά αποτελέσματα. Δώσε στον εαυτό σου μια μέρα ελευθερίας. Το Σάββατο, για παράδειγμα, είναι μια καλή ημέρα να μην βάλεις γευστικές και διατροφικές απαγορέυσεις. Το Σάββατο ελεύθερα μπορείς να πας με το ταίρι σου σε ένα εστιατόριο ή με τις φίλες σου για ένα γλυκό και ποτά. Έχεις 6 ακόμα ημέρες μέσα στην εβδομάδα για να εφαρμόζεις το διατροφικό σου πλάνο κατά γράμμα !

Νο 6 συμβουλή : Μήλο αντί για γλυκό !

Την επόμενη φορά που θα σου καρφωθεί στο μυαλό μια σοκολατίνα ή ένα σουφλέ σοκολάτας ... καθάρισε να φας ένα μήλο και ρίξε και λίγη κανέλα από πάνω. Το μήλο είναι εξαιρετικά πλούσιο σε φυτικές ίνες που θα σε κρατήσουν για πολλή ώρα χορτάτο, ενώ η κανέλα θα σου δώσει μια απίθανη γεύση. Αν αυτό δε σου αρκεί ... ρίξε και λίγο μέλι επάνω στο μήλο σου !

Leave a Reply