Μέθοδοι και στρατηγικές για να ελέγχετε την πείνα σας!

Η πείνα  δεν υποφέρεται,κακά τα ψέματα! Αυτός είναι και ο κυρίαρχος λόγος που οι περισσότερες δίαιτες καταλήγουν σε παταγώδεις αποτυχίες παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που γίνονται από πολύ κόσμο. Όπως και παντού χρειάζονται κι εδώ κάποιες τακτικές και στρατηγικές κινήσεις για να μπορείτε να ελέγχετε καλύτερα την πείνα σας. 1. Πρώτο και καλύτερο να πίνετε πολύ νερό. Η δίψα πολλές φορές ερμηνεύεται λανθασμένα από τον οργανισμό σαν πείνα. Να είστε πάντα πολύ καλά ενυδατωμένοι και αυτό είναι απίστευτα καλό για πολλές δεκάδες σοβαρούς λ Εκτός από το φυσιολογικό αποτέλεσμα της πλήρωσης του στομαχιού, το νερό ικανοποιεί και τη ψυχολογική ανάγκη να βάλει κανείς κάτι στο στόμα του. Μιλάμε όμως μόνο για απλό,καθαρό νεράκι και όχι οποιαδήποτε άλλη εκδοχή του με οποιοδήποτε  τεχνητό γλυκαντικό. Θα σας συνιστούσα να αποφεύγατε και τα ανθρακούχα νερά. Τώρα το καλοκαίρι μπορείτε επίσης να τρώτε άφθονο καρπούζι. Πόσο νερό; Τουλάχιστον 25 ml/κιλό βάρους αλλά αυτό είναι μια γενική σύσταση. Θα χρειασθείτε περισσότερο νερό αν γυμνάζεστε ή αν οι θερμοκρασίες είναι υψηλές. Να κατανέμετε σωστά την ποσότητα του νερού κατά τη διάρκεια της μέρας και να αρχίζετε με 1-2  ποτήρια το πρωί. Τέλος του 1ου μέρους Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο! Χρήστος Στρογγύλης   Πηγή:http://totalfitness-christos.blogspot.com

Leave a Reply