Πείτε οριστικό αντίο σε κοιλιές,στομάχια και σωσίβια!

Δεν είναι νομοτέλεια το να συσσωρεύουμε πάχος στην περιοχή της μέσης καθώς περνούν τα χρόνια. Ούτε φταίνε το γονίδιά μας. Φταίει πρωταρχικά ο τρόπος διατροφής και μετά η μείωση της άσκησης και της κίνησης γενικότερα. Το πρόβλημα του σωσίβιου δεν είναι μόνο αισθητικό. Η συσσώρευση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς - σπλαχνικού λίπους -  συνδέεται αμεσότατα με την έκρηξη του διαβήτη και των καρδιοπαθειών. Και βέβαια το πρόβλημα αυτό ταιριάζει περισσότερο στο ορμονικό προφίλ του άντρα. Συνεπώς επιβάλλεται η προσπάθεια να χάσουμε το λίπος της κοιλιακής χώρας. Το κύριο διακύβευμα είναι η υγεία αλλά και η εμφάνιση δεν είναι κάτι το αμελητέο! Το σίγουρο είναι ότι οι περισσότεροι προσπαθούν να χάσουν το λίπος της κοιλιάς με τελείως λάθος τρόπο. Ποια είναι τα εντυπωσιακότερα λάθη; 1. Ότι κάνουν ατέλειωτες επαναλήψεις σε διπλώσεις και ροκανίσματα πιστεύοντας ότι μπορούν να χάσουν λίπος στοχευμένα. Για μένα αδέλφια αυτού του είδους οι ασκήσεις είναι άκρως αναποτελεσματικές και ανυπόφορα πληκτικές. Επειδή δε οι περισσότεροι τις κάνουν λάθος φέρνουν και μεγάλα προβλήματα στη μέση. 2. Ότι δίνουν βαρύτητα στη χαλαρή αερόβια άσκηση που είναι επίσης εξόχως αναποτελεσματική και ενδείκνυται μόνο για τους υπέρβαρους και τους απροπόνητους. 3. Και το χειρότερο απ' όλα ότι δεν δίνουν τη δέουσα βαρύτητα στη διατροφή πιστεύοντας ότι η σωματική άσκηση διαδραματίζει έναν πιο βαρύνοντα ρόλο. Ποτέ όμως αδέλφια η σωματική άσκηση δεν μπόρεσε να μπαλώσει τα κουρέλια μιας άκριτης διατροφής. Έτσι να θυμάστε ότι η διατροφή και στην υπόθεση αυτή είναι ο αδιαφιλονίκητος βασιλιάς. Πηγή:totalfitness-christos.blogspot.com

Leave a Reply