ΒΑΡΗ: ΝΑ ΓΥΜΝΑΣΩ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ Ή ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ SPLIT;

Αν είστε η τυπική περίπτωση ενός ερασιτέχνη,αγνού θιασώτη του fitness μη το συζητάτε καθόλου: προγράμματα για όλο το σώμα με κλειστά μάτια. Αφήστε τα split προγράμματα - δηλαδή το να γυμνάζετε μόνο μέρος του σώματός σας σε μια προπόνηση - για τους επαγγελματίες,τις ψωνάρες και τους φίλους των στεροειδών. Η ιστορία,η λογική και η λειτουργικότητα συνηγορούν σε προγράμματα για όλο το σώμα. Το ίδιο και ο περιορισμένος σας χρόνος. Μήπως και η ορμονική απόκριση λέει κάτι άλλο; As δούμε γιατί τα προγράμματα για όλο το σώμα πλεονεκτούν για τους ερασιτέχνες: 1. Yπάρχει μεγαλύτερη συχνότητα άσκησης ανά μυϊκή ομάδα. Μπορεί κανείς να βγάλει άνετα 3 προγράμματα την εβδομάδα οπότε γυμνάζει κάθε μυϊκή ομάδα 3 φορές, πράγμα αδύνατο με προγράμματα split. 2. Καλύτερη λειτουργικότητα μιας και τα προγράμματα αυτά χρησιμοποιούν σύνθετες ασκήσεις. 3. Η άσκηση πολλών μυϊκών ομάδων οδηγεί σε μεγαλύτερη ορμονική απόκριση. Μιλάμε για μια μικρή πλημμυρίδα αναβολικών ορμονών που κτίζουν μύες και καίνε λίπος. 4. Καίνε περισσότερες θερμίδες και είναι προτιμότερα για γράμμωση αν σας ενδιαφέρει. 5. Αν έχετε πρόβλημα χρόνου συμφέρει να τα προτιμήσετε 6. Γενικά αυτά τα προγράμματα προκαλούν μεγαλύτερο στρες στο σώμα και οδηγούν σε εντυπωσιακότερη υπεραναπλήρωση. Βέβαια με τα προγράμματα split μπορεί να υπάρξει καλύτερη προσοχή ανά ομάδα, μεγαλύτερη φόρτιση και λιγότερες πιθανότητες για υπερπροπόνηση. Η προτίμηση μου όμως για τα προγράμματα για όλο το σώμα είναι σαφής και τα συνιστώ ένθερμα σε όλους τους αγνούς ερασιτέχνες. Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο! Χρήστος Στρογγύλης   Πηγή:http://totalfitness-christos.blogspot.com  

Leave a Reply