8 απλές συμβουλές για γρήγορο αδυνάτισμα πριν την παραλία !!!

Οι βασικές μέθοδοι και συνήθειες που συνιστώνται για την απώλεια κιλών μας είναι πάνω – κάτω γνωστές. Όσο απλές όμως κι αν ακούγονται, πολλές φορές η εφαρμογή τους είναι δύσκολο να ενταχθεί στην καθημερινότητά μας, είτε λόγω έλλειψης χρόνου είτε λόγω άρνησης μας σε μία περαιτέρω καταπίεση από τις ήδη υπάρχουσες στην ρουτίνα μας. Πέρα όμως απ’ την υγιεινή και προσεγμένη διατροφή και την εντατική γυμναστική υπάρχουν κάποια μικρά, απλά tips που μπορούν να μας οδηγήσουν στα επιθυμητά αποτελέσματα !

  1. Πιες τουλάχιστον 1,5 λίτρο νερό την ημέρα :

το νερό είναι γεγονός ότι εκτός του να καλύπτει το αίσθημα της πείνας, λειτουργεί θετικά στην διαδικασία διάλυσης του λίπους και εξαφάνισης της κυτταρίτιδας στις γυναίκες.
  1. Μην τσιμπολογάς :

πολλές φορές καταφεύγουμε στο φαγητό λόγω διάφορων άλλων λόγων πέραν της πείνας όπως είναι η ανία ή η άσχημη διάθεση. Προσπάθησε να καθιερώσεις συγκεκριμένο αριθμό γευμάτων την ημέρα (οι ειδικοί προτείνουν 4-5) και μείνε σε αυτά !
  1. Μην τρως μετά τις 8 το βράδυ :

το βράδυ, για του περισσότερους ανθρώπους, είναι η ώρα όπου χαλαρώνουμε και ξεκουραζόμαστε στον χώρο μας εκδηλώνοντας συνήθως την τάση να καταναλώσουμε κάποιο σνακ και μάλιστα κακής ποιότητας. Απόφυγε αυτόν τον πειρασμό καθώς μετά τις 8 το βράδυ δεν γίνονται καύσεις ή τουλάχιστον να το αντικαταστήσεις με κάποιο υγιεινό σνακ όπως για παράδειγμα μία μπάρα δημητριακών.
  1. Γέμισε το ψυγείο σου με υγιεινά τρόφιμα :

μ’ αυτόν τον τρόπο ανά πάσα στιγμή αισθανθείς πείνα θα είσαι σε θέση να ετοιμάσεις κάτι γρήγορο και εύκολο χωρίς να φορτώσεις με πολλές θερμίδες τον οργανισμό σου.
  1. Υιοθέτησε την μεσογειακή διατροφή :

σύμφωνα με διατροφολόγους πρόκειται για το διατροφικό πρόγραμμα με τις πιο ευεργετικές ιδιότητες για τον οργανισμό αφού τον οπλίζει με ενέργεια και δεν περιέχει υψηλό θερμιδικό δείκτη.
  1. Περιόρισε το αλκοόλ :

το αλκοόλ ως γνωστόν προκαλεί αφυδάτωση ενώ περιέχει μεγάλο θερμιδικό φορτίο. Προσπαθήστε να το αντικαταστήσετε με δροσερούς χυμούς.
  1. Καταπολέμησε την δυσκοιλιότητα :

η δυσκοιλιότητα αποτελεί μεγάλο εμπόδιο στην επίτευξη απώλειας βάρους αλλά η καταπολέμηση της είναι εφικτή και μάλιστα με δύο απλούς τρόπους οι οποίοι είναι : η αυξημένη κατανάλωση φυτικών ινών (η οποία βοηθά σημαντικά στην ενεργοποίηση του εντέρου) και η μεγάλη κατανάλωση υγρών (που βοηθά στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού μας).
  1. Υιοθέτησε όλες τις ομάδες τροφών :

ο οργανισμός μας έχει ανάγκη να προσλαμβάνει όλα τα συστατικά – όπως βιταμίνες, πρωτεΐνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία κλπ. - που περιέχονται σε όλη την διατροφική πυραμίδα. Έτσι ακόμα και οι υδατάνθρακες αλλά και το ελαιόλαδο δεν πρέπει να αποκλείονται απ’ τις διατροφικές μας συνήθειες μιας και μας παρέχουν σημαντικά οφέλη ενώ βοηθούν με την σειρά τους στην φυσιολογική λειτουργία του οργανισμού όπως και την πρόληψη κάποιων ασθενειών.
( !!! ) : Ξεκίνα από τώρα την εφαρμογή των παραπάνω συμβουλών καθώς θαύματα δεν επιτυγχάνονται σε λίγες ημέρες. Το θετικό είναι ότι δεν προϋποθέτουν μεγάλο κόπο και προσπάθεια από μέρους σας ενώ το διάστημα του ενός μήνα είναι ικανό ώστε να αναδείξει σημαντικές αλλαγές στην εμφάνισή σας !
     

Leave a Reply