Αλκοόλ- Μέτρον Άριστον

Οι έλληνες επιστήμονες συμφωνούν ότι είναι καλό να πίνουμε ανάλογα με τη σωματική μας διάπλαση. Οι άντρες 2-3 ποτηράκια κρασί την ημέρα και οι γυναίκες 1-2. Οι συστάσεις αυτές διαφοροποιούνται όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα υγείας. Είναι αλήθεια ότι μικρές δόσεις αλκοόλ πριν το γεύμα διεγείρουν την όρεξη. Οι μεγάλες όμως ποσότητες «κόβουν» την όρεξη. Είναι λάθος να μην πίνουμε όλη την εβδομάδα και στην έξοδό μας το σαββατοκύριακο να πίνουμε ότι αναλογεί στις 7 ημέρες της εβδομάδας, γιατί έτσι θα έχουμε αυξημένο κίνδυνο αγγειακών εγκεφαλικών επεισοδίων. Αν στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης ζωής πίνεται 1-2 ποτήρια κρασί ,δεν φαίνεται να κινδυνεύετε από αυτό ,ιδιαίτερα αν αθλείστε και δεν καπνίζετε. Θυμηθείτε : 1. Να ΜΗΝ πίνετε όταν είσαστε νηστικοί. Όταν υπάρχει τροφή στο στομάχι αποφεύγεται η μέθη. 2. Αποφύγετε τα αλμυρά συνοδευτικά.(π.χ. ξηρούς καρπούς, τσιπς) γιατί το αλάτι απορροφά τα υγρά του στομάχου με αποτέλεσμα να μένει περισσότερη ποσότητα αλκοόλ μέσα στο στομάχι. 3. Πίνετε το ποτό σας με αργούς ρυθμούς. 4. Βάλτε νερό στο κρασί σας (στην κυριολεξία). Έτσι αυξάνετε την ποσότητα του ποτού σας χωρίς να αυξάνετε την περιεκτικότητά του σε αλκοόλη. 5. Προσοχή στο είδος του ποτού. Ένα ποτήρι κρασι διαφέρει από ένα ποτήρι ουίσκι. 6. Αποφύγετε τα γλυκά ποτά. Η γλυκιά γεύση του σας παρασύρει σε μεγαλύτερη κατανάνωση. ΟΙ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΤΟΥ ΑΛΚΟΟΛ :
ΠΟΤΟ ΘΕΡΜΙΔΕΣ
Μπίρα (1κουτάκι 250ml 107
Κρασί λευκό ξηρό 80
Κρασί κόκκινο ή ροζέ 85
Κρασί γλυκό 105
Σαμπάνια 100
Κονιάκ 106
Λικέρ 160
Τζίν 97
Βότκα 163
Ουίσκι 116
Τεκίλα 158
Ούζο 158
Ρακί 179
Ρούμι 107
Martini 156
Bloody Mary 116
Manhattan 178
  *Oι θερμίδες έχουν υπολογιστεί με βάσει την ποσότητα σερβιρίσματος που αναλογεί σε κάθε είδος ποτού.

Leave a Reply