Τόνωσε τον “τεμπέλικο” μεταβολισμό σου σήμερα κιόλας !

Jun 13, 2016 No Comments by

Όταν ο μεταβολισμός σου … κοιμάται

Δεν είσαι μόνο εσύ τεμπέλης με το γυμναστήριο, αλλά και ο μεταβολισμός σου ; Μήπως ο μεταβολισμός σου κοιμάται και όσο και αν προσπαθείς με διατροφή και δίαιτα δεν καταφέρνεις τίποτα ;;;

ΠΡΟΣΟΧΗ : Όταν ο μεταβολισμός σου κοιμάται, τότε η ζυγαριά πάντα “κολλάει” και δεν κατεβαίνει !!!

Είναι πολύ σημαντικό να αφυπνίσεις λοιπόν το μεταβολισμό σου για να μπορέσεις να επιτύχεις την επιθυμητή απώλεια κιλών … αλλιώς απλά θα στέκεσαι να παρατηρείς την “κολλημένη” ζυγαριά σου !

Ξυπνητήρι στον μεταβολισμό … ΣΗΜΕΡΑ !

Νο 1 : Γυμναστική κάθε είδους !

Κάθε είδους γυμναστική ή φυσική δραστηριότητα (ακόμα και λίγο περπάτημα την κάθε ημέρα) μπορεί να κάνει θαύματα με τον μεταβολικό σου ρυθμό. Ξαφνικά θα δεις τα κιλά σου να μειώνονται, το κορμί σου να σφίγγει και να αποκτά μια πιο θελκτική εικόνα (από μια πλαδαρή μάζα σε σέξυ σφιχτό κορμί), και την αυτοπεποίθησή σου να ανεβαίνει στα ύψη … και όχι άδικα !

Βρες τον τρόπο που είναι για εσένα πιο ευχάριστος (γυμναστήριο, χορός, σπορ, αθλήματα, περπάτημα ή τρέξιμο στη φύση) και κάνε τον καθημερινή σου συνήθεια ! Θα εκπλαγείς με τη διαφορά που θα δεις άμεσα στο σώμα σου !

Νο 2 : Τρώμε συνέχεια !

Ο μεταβολισμός για να ενεργοποιηθεί δε χρειάζεται να πεινάσεις … όπως λανθασμένα νομίζουν οι περισσότεροι. Αντιθέτως χρειάζεται πολλά συχνά και μικρά γεύματα. Ιδανικά ένα ισορροπημένο πιάτο (πλούσιο σε βιταμίνες και πολύτιμα συστατικά) επιταχύνει αυτή την διαδικασία και ενισχύει την απώλεια κιλών.

Τα γεύματα πρέπει να είναι 5 την κάθε ημέρα (1 πρωινό γεύμα, 1 ενδιάμεσο πρωινό σνακ, 1 μεσημεριανό γεύμα, 1 ενδιάμεσο απογευματινό σνακ, και τέλος 1 βραδινό γεύμα). Με λίγα λόγια τα γεύματα διαδέχονται το ένα το άλλο κάθε 2 με 3 ώρες περίπου.

Νο 3 : Φυτικές ίνες σε κάθε γεύμα !

Οι φυτικές ίνες είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν σε κάθε σας γεύμα ! Είναι αποδεδειγμένο επιστημονικά, πως τα προϊόντα ολικής άλεσης, τα όσπρια, τα φρούτα και τα λαχανικά, είναι ικανά να διατηρήσουν ενεργό τον μεταβολισμό σας και να αυξήσουν στο μέγιστο τις καύσεις λίπους … ακόμα και αν δεν ασκείστε όσο θα έπρεπε !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Ιδανικά, για ταχύτερα και καλύτερα αποτελέσματα, η καλή διατροφή θα πρέπει να συνδυάζεται και με κάποια τακτική σωματική άσκηση (έστω και ήπια) !

Νο 4 : Ο ύπνος είναι “γιατρικό” για τον οργανισμό !

Ένας καλός και ήρεμος ύπνος είναι βασικός για τον οργανισμό. Ιδανικά, ο οργανισμός έχει ανάγκη περίπου 8 ώρες ύπνου κάθε ημέρα, κατά τη διάρκεια του οποίου αποβάλλονται όλες οι βλαβερές τοξίνες !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Όπως έχει αποδειχθεί από έγκυρες επιστημονικές μελέτες, τα άτομα που δεν κοιμούνται επαρκώς, τείνουν να παρουσιάζουν αυξημένα επίπεδα όρεξης … και κατ’επέκταση αυξημένο σωματικό βάρος.

Νο 5 : Χαρά, γέλιο & ευτυχία !

Η χαρά είναι το Α και το Ω ενός υγιούς οργανισμού. Ένα άτομο “βουτηγμένο” στην θλίψη και τη στεναχώρια, πάντοτε, παρουσιάζει και διατροφικές διαταραχές … πράγμα καθόλου τυχαίο ! Εκτός όμως από τη χαρά, εξαιρετικά σημαντικό για το σωματικό μας βάρος είναι και το γέλιο !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, το γέλιο, μπορεί να σας βοηθήσει να πραγματοποιήσετε καύσεις έως και 20 % περισσότερες. Περίπου 15 λεπτά γέλιου την ημέρα μπορούν να σας βοηθήσουν να κάψετε έως και 35 με 40 θερμίδες ! Γελάστε με την καρδιά σας λοιπόν !

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Τόνωσε τον “τεμπέλικο” μεταβολισμό σου σήμερα κιόλας !, 10.0 out of 10 based on 1 rating

Διαβάστε επίσης:

Αδυνάτισμα

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
No Responses to “Τόνωσε τον “τεμπέλικο” μεταβολισμό σου σήμερα κιόλας !”

Leave a Reply