Πρώτα βάρη και μετά αερόβια άσκηση;;;

Η απάντηση δεν είναι ούτε απλή ούτε ευθεία.Και οι δύο αλληλουχίες έχουν τα ισχυρά τους σημεία.Ας εξετάσουμε τις δύο περιπτώσεις ξεχωριστά:     1. Πρώτα η άσκηση με βάρη και μετά η αερόβια     Αν η αερόβια άσκηση είναι υψηλής έντασης π.χ. διαλειμματική τότε καλά είναι να γίνεται μετά τα βάρη.Η άσκηση αυτή δεν θα μας αφήσει την ενέργεια που χρειαζόμαστε για τα βάρη. Αν λοιπόν ο στόχος είναι η μυϊκή δύναμη ή η υπερτροφία τότε μας συμφέρει να προηγηθούν τα βάρη. Αν όμως μιλάμε για μέτριας έντασης αερόβια άσκηση τότε δεν βλέπω το λόγο να μην προηγηθεί.Αυτή η άσκηση δεν θα μας στραγγίσει ενεργειακά και δεν θα κάψει πάνω από το 20-25% του γλυκογόνου μας. Όσον αφορά το κάψιμο λίπους:η αλήθεια είναι ότι η αναερόβια άσκησημε τα βάρη θα κάψει κάποιο γλυκογόνο γυρνώντας το διακόπτη κάπως περισσότερο προς τη μεριά του λίπους.Αλλά δεν συμφωνήσαμε να βλέπουμε το δάσος και όχι μόνο το δέντρο;     2. Πρώτα αερόβια και μετά άσκηση με βάρη   Αν ο στόχος είναι το μέγιστο κάψιμο λίπους τότε χρειαζόμαστε ένα δυνατό και απερίσπαστο κομμάτι αερόβιας προπόνησης με ξεκούραστα πόδια που να "τραβάνε". Συμφέρει λοιπόν να εκτελέσουμε πρώτα το αερόβιο κομμάτι της προπόνησης.Μάλιστα αν δεν είναι διαλειμματικό τότε θα μείνει και αρκετή ενέργεια για να βγάλουμε άνετα το πρόγραμμα με τα βάρη. Αν σας απασχολεί ο πιθανός καταβολισμός ,μπορείτε να αντιμετωπίσετε το ενδεχόμενο τόσο με την κατάλληλη διάρκεια και ένταση της αερόβιας όσο και με το κατάλληλο ποιοτικά και χρονικά καθεστώς διατροφής.   Πηγή:http://totalfitness-christos.blogspot.com    

Leave a Reply