Γονιμότητα & διατροφή

Sep 28, 2015 No Comments by

Όταν το βιολογικό ρολόι χτυπάει …

Όταν έρχεται εκείνη η ώρα, η κατάλληλη ώρα, που νιώθετε την ανάγκη να κάνετε ένα μωράκι, φροντίστε να είστε έτοιμη για αυτό ! Η καλή διατροφή είναι σημαντικός παράγοντας για να αυξήσετε κατακόρυφα τα ποσοστά γονιμότητάς σας !

(!!!) : Είναι αλήθεια πως η ποιότητα της διατροφής μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στην γονιμότητα αλλά και σε μια μετέπειτα υγιή και ασφαλή εγκυμοσύνη !

Αντίθετα με την πεποίθηση πως μοναδική λύση σε περίπτωση υπογονιμότητας είναι η εξωσωματική γονιμοποίηση, οι ειδικοί έρχονται να μας εφιστήσουν την προσοχή στο καίριο θέμα της διατροφής !

(!!!) : Η διατροφή μπορεί να επιτύχει μια σημαντική αύξηση της γονιμότητας … και μάλιστα χωρίς την λήψη ορμονών !

Τις τελευταίες δεκαετίες παρατηρούμε μια συνεχή αύξηση της υπογονιμότητας σε ολοένα και πιο νέα ζευγάρια. Σημαντική είναι και η παράλληλη αύξηση της παχυσαρκίας σε όλο και νεότερα άτομα, καθώς επίσης και η οικειοποίηση όλο και πιο ανθυγιεινών διατροφικών συνηθειών στην καθημερινότητα του ατόμου.

Υγιής οργανισμός συνεπάγεται καλύτερα αποτελέσματα !

Ο εναλλακτικός τρόπος αντιμετώπισης των διαφόρων καταστάσεων (στην προκείμενη περίπτωση της υπογονιμότητας) προϋποθέτει ένα υγιή, γερό και δυνατό οργανισμό ! Για έναν όμως δυνατό οργανισμό, απαραίτητη προυπόθεση, είναι μια καλή και ισορροπημένη διατροφή, πλούσια σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά.

(!!!) : Σύμφωνα με έρευνες, οι νέοι καταναλώνουν όλο και μεγαλύτερες ποσότητες αλκοόλ με σκοπό να βελτιώσουν τόσο την ερωτική τους διάθεση όσο και τις ερωτικές τους επιδόσεις … πράγμα το οποίο όμως δεν αποδίδει ! Οι καταχρήσεις (είτε αλκοόλ είτε ναρκωτικών) δεν μπορούν να βελτιώσουν την σεξουαλική ζωή του ατόμου !!!

Συμπτώματα υπογονιμότητας …

Τα πιο συνηθισμένα από τα συμπτώματα υπογονιμότητας είναι :

  • η έλλειψη ωορρηξίας
  • οι διαταραχές στην περίοδο
  • το κακής ποιότητας σπέρμα
  • το μικρής ποσότητας σπέρμα

Καταπολέμησε την υπογονιμότητα … με φυσικό τρόπο !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Οπωσδήποτε θα πρέπει πάντα να έχετε έναν γιατρό που θα σας παρακολουθεί και θα σας συμβουλεύει σχετικά με τη διατροφή σας (και όχι μόνο !) για να έχετε τα καλύτερα και ταχύτερα δυνατά αποτελέσματα !

Μερικές από τις τροφές που θα πρέπει οπωσδήποτε να εντάξετε στην διατροφή σας για να ενισχύσετε τις πιθανότητες μιας σύλληψης και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα, είναι οι ακόλουθες :

  • το ginseng : βοηθάει στην καλύτερη λειτουργία του αναπαραγωγικού συστήματος
  • ο κορίανδρος : καταπολεμά τις διάφορες ανωμαλίες του κύκλου της γυναίκας
  • τα λαχανικά (πράσινα) : ενισχύουν το αναπαραγωγικό σύστημα και προλαμβάνουν ορισμένες γενετικές ανωμαλίες του εμβρύου
  • τα λαχανικά (όλα) : περιέχουν βιταμίνη Α και προφυλάσσουν τους ιστούς των οργάνων του αναπαραγωγικού συστήματος
  • τα εσπεριδοειδή : περιέχουν άφθονη βιταμίνη C και βοηθούν στην δραστηριοποίηση του σπέρματος, ενώ παράλληλα ευνοούν την ωορρηξία
  • οι ξηροί καρποί : περιέχουν πολύτιμα Ω – 3 καλά λιπαρά οξέα και προάγουν τη δημιουργία νέων υγιών κυττάρων σε ολόκληρο τον οργανισμό
  • τα λιπαρά ψάρια : (σολομός, ρέγκα, σκουμπρί, σαρδέλα, τόνος) όπως και οι ξηροί καρποί είναι πλούσια σε Ω – 3 καλά λιπαρά οξέα
  • οι πικάντικες τροφές : δημιουργούν υπεραιμία (και στα γεννητικά όργανα) και ευνοούν την καλή λειτουργία τους
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Γονιμότητα & διατροφή, 10.0 out of 10 based on 1 rating

Διαβάστε επίσης:

  • No Related Posts
Υγεία

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
No Responses to “Γονιμότητα & διατροφή”

Leave a Reply